ضمن عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان به جهت موفقیت در آزمون سراسری 1404 – 1403

                                                                    بسمه تعالی

 

ضمن عرض تبریک به کلیه پذیرفته شدگان به جهت موفقیت در آزمون سراسری 1404 ، 1403

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 1404،1403 می رساندثبت نام در این دانشگاه طی دو مرحله و به شرح زیر صورت می گیرد 1- ثبت نام غیره حضوری(اینترنتی)2-ثبت نام حضوری.

1-ثبت نام غیره حضوری(اینترنتی)

ثبت نام اینترنتی از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  www.yums.ac.irدر سامانه (سیستم جامع آموزشی هم آوا ) در روزهای چهارشنبه 25/7/1403 لغایت شنبه 28/7/1403 برای کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم انجام می گیرد .

نکته : عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد .

برای ثبت نام اینترنتی : کد کاربری  و رمز عبور شماره ملی می باشد قبل از ورود به سامانه مدارک زیر را اسکن و با فرمت jpG ذخیره نمایید ضمناً حجم ( size ) فایل نباید از KB 150 بیشتر باشد .

در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی :

1 اسکن یک قطعه عکس جدید 4*3 تمام رخ رنگی پشت زمینه سفید ( خواهران با پوشش اسلامی کامل )

2 اسکن تمام صفحات شناسنامه

3 اسکن کارت ملی پشت و رو

4 اسکن کارت پایان خدمت  ( آقایان ) نکته : مشمولین نظام وظیفه باید ابتدا به دفاتر پلیس + 10 مراجعه و پس از دریافت کد سخا به آدرس اینترنتی vazifeh.police.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک لازم اقدام نماید . ( شرط ثبت نام قطعی این گروه از پذیرفته شدگان موافقت نظام وظیفه و صدور معافیت تحصیلی است. در غیر این صورت ثبت نام آنان در هر مرحله ای از تحصیل باشد لغو خواهد شد.

5 - اسکن مدرک دیپلم یا گواهی موقت پایان دوره متوسطه

6 اسکن مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی

7 اسکن ریز نمرات سه ساله دبیرستان و پیش دانشگاهی با مهر و امضاء دبیرستان ( عکس دار )

8   اسکن کد پیگیری  درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی ( کلیه پذیرفته شدگان باید جهت تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و سوابق فارغ التحصیلی ، کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه به سایت https://emt.medu.ir مراجعه  و نسبت به درخواست تاییدیه و مدارک تحصیلی اقدام نمایند.ضمناً در سامانه مذکور باید درخواست برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارسال گردد.

9  - اسکن فرم انصراف از تحصیل دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشجویان غیره روزانه در حال تحصیل باید از دانشگاه  محل تحصیل فرم انصراف دریافت و بارگذاری نمایند.

10 اسکن اصل گواهی مدرک دوره کاردانی ( فوق دیپلم )

11 اسکن فرم تکمیل شده شماره 1 ( کلیه پذیرفته شدگان )

12 اسکن فرم  تکمیل شده شماره 2 ( سهمیه شاهد و ایثارگر و منطقه 1 )

13 اسکن فرم تکمیل شده شماره 4 ( سهمیه مناطق 2 و 3 )

* قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر :

در صورت داشتن یکی از شرایط ذیل جهت تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک زیر به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مراجعه فرمایید.( در روز ثبت نام حضوری )

1- فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان ، مفقودالاثر، جانبازان 50 % به بالا

2 - خود شخص جانباز 25% و خود جانباز با حداقل15% جانبازی و 2 ماه سابقه حضور داوطلبانه درجبهه، فرزندان و همسر جانباز 25 درصد و بالاتر

3 - خود شخص آزاده با حداقل 6 ماه سابقه اسارت

4 - رزمنده با حداقل 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب حضور در جبهه

     *مدارک لازم : یک قطعه عکس ، کپی کارت ملی ، کپی کارت ایثارگری خود یا والدین.

2-ثبت نام حضوری)از ساعت8صبح لغایت14 عصر)

زمان مراجعه حضوری بر اساس رشته تحصیلی:

  1. -    مراجعه حضوری و تحویل اصل مدارک کلیه دانشجویان نیمسال اول و دوم به آدرس ذکر شده طبق جدول زمانبندی زیر صورت می گیرد. لذا از مراجعه در تاریخ های دیگر جدا" خودداری فرمایید.
  2. -   دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی و کارشناسی که با استفاده از سهمیه مناطق محروم(برقراری عدالت آموزشی)،قانون طرح افزایش ظرفیت پذیرش وسهمیه درگیر بلایای طبیعی پذیرفته شده اند قبل از ثبت نام حضوری به امور حقوقی دانشگاه واقع( در بلوار مطهری ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی) مراجعه و نسبت تکمیل سند تعهد محضری اقدام نمایند و در زمان ثبت نام حضوری با بقیه مدارک تحویل دهند( شماره آقای بهنام عبدالهی فر کارشناس امور حقوقی(09175153725) جهت تکمیل سند تعهد محضری هماهنگی نمایید.  
  3. -   پذیرفته شدگان سهمیه فراجا(نیروهای مسلح) وپزشکی قانونی باید به مراکز مربوطه مراجعه و نسبت به اخذ سند تعهد محضری اقدام و یک نسخه را در زمان ثبت نام حضوری تحویل دهند.    

روز

تاریخ

رشته

آدرس محل ثبت نام حضوری

یک شنبه

29/7/1403

      پزشکی  ،مامایی

   

 

 

 

 

یاسوج –  پردیس آموزشی شهید محمد زارعی – جنب بیمارستان امام سجاد (ع) -  کتابخانه مرکزی سالن رشد

دو شنبه

30/7/1403

اتاق عمل ، هوشبری ، علوم آزمایشگاهی ، تکنولوژی پرتوشناسی

سه شنبه

1/8/1403

بهداشت محیط ، علوم تغذیه ، بهداشت عمومی ، علوم و صنایع غذایی، ،بهداشت حرفه ای

چهارشنبه

2/8/1403

      دندانپزشکی، پرستاری

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری :

1 اصل یا گواهی موقت دیپلم با تصویر آن

2 اصل یا گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی با تصویر آن

3 اصل کارنامه سه ساله دبیرستان ( عکس دار و ممهور به مهرآموزش و رورش و دبیرستان محل تحصیل )  با تصویر آن

 4 اصل کارنامه پیش دانشگاهی ( عکس دارو ممهور به مهر آموزش و پرورش و دبیرستان محل تحصیل )  با تصویر آن

5 عکس شش قطعه 4*3 تمام رخ رنگی پشت زمینه سفید

6 تصویر کارت ملی دو رو یک سری

7 تصویر تمام صفحات شناسنامه یک سری

8 تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی از نظام وظیفه  ( برادران )9 فرم تکمیل شده شماره 1  (  کلیه پذیرفته شدگان )

10 فرم تکمیل شده شماره 2  ( سهمیه شاهد و ایثارگر و منطقه 1 )

11 فرم تکمیل شده شماره 4 ( سهمیه مناطق 2 و 3 )

12 تصویر گواهی مدرک دوره کاردانی ( فوق دیپلم )

13   تصویر گواهی پایان طرح نیروی انسانی ویژه فارغ التحصیلان کاردانی رشته های گروه آموزش پزشکی مشمول طرح نیروی انسانی

14 اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی بدون قید و شرط از بالاترین مقام سازمان محل کار( ویژه کارکنان دولت )

15 گواهی تایید محل سکونت از سوی فرمانداری ذیربط ( فرم شماره 18 ) ویژه کد رشته های  سهمیه متقاضیان مناطق درگیر بلایای طبیعی  و تکمیل فرم تعهد محضری با هماهنگی امور حقوقی دانشگاه آقای بهنام عبدالهی فر(09175153725) در یکی از دفاتر اسناد رسمی ( فرم شماره 14 16 -  سهمیه بهیاران : اصل معرفینامه مبنی بر داشتن 3 سال خدمت اعم از دولتی یا غیردولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت به تایید دفتر پرستاری محل خدمت و موافقت بدون قید و شرط با ادامه تحصیل از بالاترین مقام محل خدمت ( این سهمیه فقط در استان محل خدمت محل اشتغال بهیار اعمال می شود لذا متقاضیان حق استفاده از سهمیه دیگر استان ها را ندارد.

17 - فرم انصراف از تحصیل دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و دانشجویان غیره روزانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی

18 کد رشته های سهمیه  30 % درصد دانشجوی بومی قانون برقراری عدالت آموزشی ( مناطق محروم ) سند تعهد محضری ( فرم شماره 12 ) را با هماهنگی امور حقوقی دانشگاه آقای بهنام عبدالهی فر(09175153725) در یکی از دفاتر اسناد رسمی تکمیل و در روز ثبت نام حضوری تحویل دهند.

19-  پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد(شهریه پرداز)لازم است مبلغ150000000 یکصد و پنجاه میلیون ریال بصورت علی الحساب به حساب شماره4001080903025131 و شماره شباir350100004001080903025131و شناسه واریز330080970124010000025131321710 پرداخت نمایند. نوشتن شناسه واریز در فیش واریزی الزامی می باشد و بدون شناسه واریز فیش فاقد اعتبار می باشد.تلفن تماس کارشناس امور شهریه پرداز آقای یزدان فر09171451624

20-کد رشته های طرح افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی و کارشناسی سند تعهد محضری ( فرم شماره 15 ) را با هماهنگی امور حقوقی دانشگاه آقای بهنام عبدالهی فر(09175153725) در یکی از دفاتر اسناد رسمی تکمیل و در روز ثبت نام حضوری تحویل دهند

21-تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان مراجعه حضوری همراه دیگر مدارک خود تحویل دهید.

22- از اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی خود(فرم نهایی) پرینت تهیه نموده و در زمان مراجعه حضوری تحویل نمایید.

23- پس از ثبت نام در  سامانه هم آوا، جهت ثبت نام (خوابگاه ، تغذ یه و...)  به لینک معاونت دانشجویی - فرهنگی  وارد شوید.

24- با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور  کارنامه سبز صادر میگردد و ممکن است بر اساس این کارنامه در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور پس از رشته فعلی که در آن به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده اید نیز دارای حداقل نمره قبولی باشید ، امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته بود؟!

پذیرفته شده گرامی:  کارنامه سبز صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب برای پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی است و هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبداء) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه  مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. بر اساس آیین نامه های آموزشی هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.

25-گواهی دیپلم ، گواهی پیش دانشگاهی و ریزنمرات باید دارای عکس و ممهور به مهر آموزش و پرورش و دبیرستان محل تحصیل باشند.

26- قبل از ورود به سالن ثبت نام از باجه چاپ و تکثیر مستقر در محوطه پردیس (محل ثبت نام) پوشه و گیره دریافت نمایید.

27-تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشته های تحصیلی برای نیمسال اول حداکثر تا تاریخ 31/6/1403 و برای رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ 30/11/1403 باشد در غیر اینصورت قبولی فرد لغو خواهد شد.

نکته: در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی  با تلفن های مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی تماس حاصل فرمایید : 07433233707  - 07433235149  - 07433235145

تلفن های تماس معاونت دانشجویی و فرهنگی 07433339900 و 0743339901 (امور مربوط به خوابگاه،تغذیه،سرویس ایاب و ذهاب ، امور رفاهی و وام دانشجویی)